Topplistan 1/3 - 09

Ja! Som lovat så är det en ny topplista idag, med anledning av förra veckan.
Det är ju inte bara positivt med att vara tjej, nej. Det finns många negativa anledningar som vi gärna vill slippa, så här kommer dom 5 värsta, enligt mig!


  1. Horstämplen, skitsnack och att aldrig få vara privat. Det är sanningen bakom alla tjejers helvete. - och varför vi gör oss så mycke ont själva!
  2. Utseendefixering, humörsväningar och utfrysning. Mobbningen är värst mellan tjejer.
  3. Okej då, det där med tjejveckan, lingonveckan eller vad ni nu vill kalla det - mensen. Det är sjukt jobbigt också, vissa skulle nog göra allt för att slippa den!
  4. Är det inte så, att när varje förållande tar slut är det vi tjejer som bli lämnade ensama kvar med tårar i ögongen och ett brustet hjärta? Det är inte rättvist.
  5. Varför kan inte jag får slippa morgonen med alla dessa jobbiga prylar och medel som jag måste ta för att se represtentabel ut? Ansiktsmakser, conceler och hårprodukter som kostar förmögenheter varje månad - då vill man bli en vanlig killa som oftast (!) slipper desa bekymmer. 

Yes, där var det. Nu lämnar vi detta ämnet och så lovar jag en ny och fräsch topplista om precis en vecka!
Ha det underbart till dess!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0