Studerar bakfyllan!

Godmorgon på er.. Jo, det är sant. Jag är ganska nyvaken.. Haha.
Det blev en lååång natt med otroligt mycke roligheter!

Vi gick som sagrt ganska tidigt igår ifrån mig, redan vid tio tiden tror jag. Men vi blev nekade kungsbacka, tyvärr. Men sån är lagen. Vi tog då en spontan tripp till Göteborg för att prova lyckan där. Men det gick inte heller. Så Ida, som hann bli jävligt rund om fötterna åkte hemåt, men vi tar igen det i sommar! Jag och Emma hamnade på Berså i Göteborg, ett schysst ställe, lite litet och tråkig musik imellanåt, men alkoholen dög, och det fanns sjukt mycket sexigt att både titta och känna på ^^ Vi ägde dansgolvet, alla killar vill ha oss och vi fick gratis drinkar, så vi klagade inte. Emma blev mer eller mindre utslängd av vakten ( som för övrig är en av våra mest omtyckta lärare på skolan ),när dom stängde så vi tänkte åka hem. Men tror ni det gick något tåg halv fyra på morgonen? Nej. 06.17 gick det tidigaste, så vi fick vänta.. Jag sov en stund och vi frös en stund, och vi sjöng en stund.. Vi var hemma hos mig vid 7 tiden imorse. Snacka om en sjukt lång, men grymt rolig partylördag! =)

Emma åkte hem vid tolv idag, och sen somnade jag om och vaknade på riktigt vid sex tiden. Har inte ätit annat än chips, ostbågar och juice idag, och en massa vatten såklart. Jag är inte riktigt van vid det här med bakfylla ännu, har en tendens att hinna bli nykter innan sängen, men denna gånget ville det sig inte. Haha!
 
Nu får ni skratta rejält åt våran kväll, för det kommer jag göra ett bra tag framöver!
Topplistan idag kommer snart! ;)

Puss
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0