Sovmorgon och sol!

Godmorgon vänner!

Solen lyser vackert och glädjande, mina ägg kokar och jag är pigg!
Har fått sova två timmar extra och det var skööönt!
Jag hade dock bestämt igår att kliva upp redan vid åtta tiden och ta mig en lång promenad och sedan städa innan skolan, men så blev inte fallet :/

Nu sitter jag här med ångest och bara är allmänt ovillig att göra ett försök att ta mig till pyskologin om några timmar.
Vad ska jag göra? Det funkar inte för mig att bara bestämma mig för att bli glad eller tycka att denna dagen ska bli bra, för de blir inte så.. Jag antar att jag bara får genomlida timmarna tills jag är på skolan, och sen längta tills jag är hemma och kan dö under täcket igen!

Nej, äggen var det ja. Sen ska jag göra mig lite extra fin idag och köpa mig en kaffe på centralen, då blir jag glad! =)
Och solen ska jag välkomna med solglasögon och skinnjacka!

Ha en fin dag vänner och läsare och nyfinka! :)

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0