Som sagt, ljusare tider nalkas.


Jag låg en bra stund igår kväll och grubblade över hur jag ska lyckas med min nya och briljanata livsstil.
Men jag tror verkligen på ordning och reda i mitt liv. Jag har alltid lärt mig att plocka undan direkt efter mig och att aldrig lämna sängen obäddad på morgonen.

Nu vet jag att jag gör mamma otroligt bevsiken ibland när jag totalt skiter i både tvätt och städning och istället dra en fika på stan, men jag försöker verkligen bryta ett mönster här nu.

" hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete" men för mig funkar inte det riktigt.
Jag väljer ordning och reda och därmed basta renarna!

Så idag planerar jag att köpa en massa sådan där lådor och boxar som man kan förvara papper i, och sen ska jag verkligen köpa den där braiga kalenderna också!

Sådeså! =)

Nu ska jag iväg och käka i bamba, sen blir der pyskologi prov och tjejkult. Det är saknade nu, mina tjejer! :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

/ Fiis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0