Sjuklingen själv.

Försovning, deprision och skit väder. Nu ligger min livsglöd på kyla kan jag lova!
Jag varken ville eller kunde kliva ur sängen imorse, och det bridrar med att jag får stressa upp mig vilket gör mig förbannad för jag och stress hänger inte i samma lina direkt..
Men iväg bar det och här sitter jag nu. Prodkutdemonstrationen avklarad och den gick bra! Vi fixade ihop en bra presentation och jag tror vi smörade in os rejält hos lärarna!

Nog talat om tråkig skola, för idag är det tisdag och det betyder 3 dagar kvar till efterlängtad hemresa med Ida.
Innan dess ska jag ha hunnit med
Städa och tvätta
Köpa present till lillaprinsessan som fyllt 6 år.
Packa, vilket betyder rensa ut garderoben på gamalt!
En fika med brudarna och ha kramkalas!

Jag sätter igång redan idag med packning och städning för det kommer ta dom dagarna att bli färdig!

Nu är rasten slut och det betyder inget mer bloggande för min del. ( Men vi hörs ikväll efter shopping och träning! )

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0