Offline.


Ligger i sängen och har en tom känsla i själen och magont. Inte bra alls.
Jag såg på Beck, och jag fick nog en väldigt annorlunda magkänsla än dom flesta andra..
Jag förstår inte alls. För precis som i avsnittet skildras ju verkligheten.. Det är förjävligt.. :/

Jag ska försöka sova, men jag ligger som på helspänn eller något, för kroppen vill inte slappna av.
Jag har skrivit 2 kortare noveller och vankat fram och tillbaka i lägenheten utan anledning i 20 minuter. Gjort 50 situps och sedan legat på badrumsgolvet och försökt gråta, men ingenting har fungerat..

Så nu trycker jag på Offline-knappen och bestämmer mig för att sova.
Sen om det fungerar eller om jag blir liggandes här och stirra i taket hela natten så får det väl bli så.
Jag börjar bli van det nu..

Topplistan uteblev idag också, jag har inte orkat tänka på den idag, så dt blir nästa vecka istället.

God natt och sov gott!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0