Och så blev jag förkyld.

Det var väl så förbannat typisk. Igår kom halsonten, idag snuvan och ikväll åker jag väl på en febertopp och går under jorden. Fasiken också!
Men som det surviver jag är så låter jag ingenting hindra mig från att leva. Jag går upp ändå och tänker baske mig städa lägenheten ren från varenda liten bakterie och dammråtta! Sen ska jag äta en god middag med Ida när hon nu behagar komma till mig och på den hela ska jag njuta en Ben and Jerrys till Van Vateren ikväll! Sådeså!

Just nu vädras sängkläderna och jag ser reprisen av Let´s Dance. Vet ju redan att Magnus vann, vilket jag tycker är både coolt och orättvist. Jag ville ju att Laila skulle ta hem det egentligen. Men skit samma!

Jag vaknade lika glad idag btw som igår, och jag kan inte vara mer stolt över mig själv än jag är just nu. Jag tänker stå ut med allt som vill trycka ner mig, och varenda dag ska jag vara nöjd och glad, det har jag nu bestämt!

Nej, nu ropar telefonen på mig och någon vill visst prata med mig, Tjoho!
Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0