Mys söndag med Ida!

God kväll på er!
Nu sitte jag här med Ida, vi är mätta trötta och inte pepp på plugg precis. Så tur är att Wipeout börjar nu och att det snart är Van Veeteren, ( och ja, jag har en B&J i frysen ) Haha!

Förkyld är jag fortfarande, halsen är tjockare än någonsin och huvudet börjar värka värre än förr. Stackars lilla jag nu.
Men bästaste Ida håller mitt sken uppe och finns här om jag skulle få för mig att skära av både hals och skalle. Hihi.
Topplistan idag.. Men vad ska jag toppa? Det står liksom stilla i huvudet och jag har inte en aning om vad jag ska toppa. Hjälp mig?!!! 

Så.. jag återkommer väl om det ploppar upp något i hjärnan min. ;)

( Nu blev det väl kort och bra Frida? )

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer
FRIDA

Ja detta va lagom långt:)

2009-03-30 @ 11:03:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0