Minus för Me(de)lodifestivalen & Plus för krogen!

Hallå hallå! :) Det blev en rejäl sovmorgon idag, vaknade inte fören halv två, och då för att jag blev väckt av Tina.. haha.
Jag satt som på nålar hela kvällen igår, och jag grät verkligen tårar måste jag medge när Ugglas sjöng, det är något speciellt med den där konstiga rösten och framträdandet som gör att man bara måste lyssna på texten, och då inser man att det är precis så det känns ibland. Sen grät jag ännu mer när min och mammas Måns lyste upp tillvaron.. Hans röst, hans framträdande och dans, jag blir helt till mig i brallerna. Haha! Jag förstod nada när jag insåg vem som vann. Förlåt, men vem var hon egentligen? :O Och Petra Mede. Som komiker är hon helt okej tycker jag, hon är sten ball i serien Hjälp!, men jag förstår verkligen inte hur folk kan tycka om henne som programledare ? Hon skriker, kan inte  manuset och hon gör hela tillställningen till en parodi på något helt annat.. Jag blir upprörd! Nej, tillbaka med Luuk eller kanske Björn Gustafsson om dom nu ska ha en komiker. Nästa år vill jag helst se mig själv som programledare, haha!
 
Vid halv elva tiden igår drog iaf på mig en grymt snygg outfit och sen bar det iväg på krogen. Hade en sjukt rolig och relativt nykter kväll. 1 glas vin och en drink, det är inte likt mig. Haha. ( men så fick jag sällskap hem också ! )
Jag hade iaf sjukt roligt, och somnade i lagom tid för gryningen. ;)

Nu ska jag njuta av en god kasslerpasta och sedan lite glass till Beck ikväll. Men jag tänkte innan det med lite plugg och sen ska ju dom där vecko listorna skrivas. Och topplistan, som lovat denna vecka så kommer den! =) Ha tålamod, jag måste bara komma på ett bra ämne först, haha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0