Mega dålig måndag.

Halsen gör ont, magen är uppsvälld och ögonen bara rinner. På det hela har jag ångest och är riktigt deprimerad.
Kan det blir mycket värre på en måndag?

Imorse stod en dejt med Dr. Gynekolog på schemat och efter det gick jag raka vägen hem och sov tills nu.
Så nu när jag är nyvaken och nyss ätit lite mat så tänker jag bara ligga här i soffan och bli frisk tills imorgon.
För imorgon har jag och Ida en produktdemonstration att göra och den måste verkligen bli bra!
Så det är bara att kurera mig och ligga här med alvedon och té.

Nedräkningen går fort nu, på fredag får jag åka hem. Jag längtar efter mina prinsessor nu så jag har verkligen ont i hjärtat.
Men det går fort, jag har en del att göra och ta igen i skolan innan jag åker. :)
Nu tänker jag diska undan lite och sen krypa ner under täcket och ringa till min sötaste Tina. ;)

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0