Lung måndag!

Hallå!
Hur mår ni? Bra hoppas jag.
Själv är jag enormt extremt trött idag, vet inte vad det är med mig, känns som en hängande förkylning som aldrig bryter ut:/
Synd om mig där. Hm.

Träning i morse, en lugn och snabb sådan. Sen hade jag möte vid ett tiden. Inget annat inplanerat under dagen heller. Mycket skönt att kunna slappna av en stund. :)
Så nu har jag gjort mig lite mellis och tänkte lägga mig här och skriva rent några noveller jag skrivit och sen funderar jag på att ta mig en jogging tur framåt kvällskvisten, om vädret inte jävlas med mig bara. Haha.

Jag hade inte så mycket mer att informera er om, och inget roligt heller, tyvärr.
Men det kommer senare antar jag.
Funderar på att lägga upp en av dom kortare novellerna jag skrivit, vore det önskvärt eller? :)

Nu kokar mitt té hör jag.
Så tjingeling på er så länge.
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0