Kort och glatt!

Äntligen hemma igen då. Så nu ska jag sova, haha!

Idag hade jag som sagt bara psykologi i 2 timmar, sen hängde jag kvar på skolan och imorgon blir det hockey igen. Ja =)
Förludna mot Luleå, roligt!

Jag har en jävla huvudvärk igen, ständigt och jämnt nu känns det som.. måste bero på brist på sömn och vatten.. :/ 
Jag gjorde mig lite mat precis, har ingenting hemma nästan så jag kokade ihop något gott.
Stekt lax och ägg med nötter och pumpa kärnor. Gott och nyttigt :)
Jag har lite bloggtorka idag, har skrivit så sjukt mycket på senaste, och mina älskade läsare klagar på att dom inte hed inner med alla inlägg, haha. Så jag ska fatta mig kort i framtiden ;)

Resan hem för mig och Ida är nu bokad. Den 3 april åker vi, och jag blir hemma i dryga 1,5 vecka. Jag längtar väldigt mycket nu! =)

Jaja, nu ska jag inte tjata ut er mera, haha.
Jag ska ta och äta upp och sen lägga mig i sängen och plugga. ;)
Puss på er!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0