Jag vill ha en utmaning!

Jag blir trött på att alltid göra samma sak dag efter dag.
Livet är en utmaning i sig, självklart. Men jag behöver en ny kick, jag behöver adrenalin och ny energi!
Taekwodon gav mig så sjukt mycket av allt det jag behövde, men eftersom den blivit så lidande och jag inte haft glädje att träna den senaste tiden så behöver jag nu någonting nytt att bli utmanad över.
Varenda dag är det en utmaning för mig att gå upp och genomlida varenda dag, jag vet inte varför men jag har alltid haft problem att tycka om livet som det är. Jag ser bara det dåliga och negativa istället för glädje de positiva i livet.
Men det ändras för varje dag som jag lyckas och som jag får dom där små kickarna och som jag kan känna ett lyckorus genom kroppen. Jag börjar vänja mig vid att ha det bra och att vara glad. Så nu behöver jag något nytt, något som jag måste kämpa för riktigt hårt och som jag kan se framemot att anta som utmaning!

Vad kan det vara? Vad saknar jag?
Kärlek? Träning? Något omöjligt? Hoppa bungyjump eller åka jorden runt?
Nej. Jag vet inte. Jag vet verkligen inte vad det är jag behöver för att få ett pirr i kroppen och känna pulsen slå snabbare än möjlgt. Vad kan egentligen vara en större utmaning än att ta sig till sitt mål?

Jag vet att jag inte tänker sitta här och undra och inte göra något åt det.
Jag tänker finna en riktigt utmaning och anta den med glädje och helhjärtat!
Så, vad det blir tänker jag ta reda på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0