Jag blir verkligen stolt!

När en dag passerar och jag fortfarande har energi i kroppen och känner att jag faktiskt kan prestera lita till innan ögonen slocknar, då blir jag stolt! 

Idag är en sådan dag. Idag har jag hunnit med en massa saker och känner att jag bara står och ler för mig själv. Är inte det egentligen en av dom bästa känslorna som finns? Det tycker jag verkligen! ( Nu kom jag på ett topplist-ämne! )
Jag har inte bara lyckats göra bra ifrån mig på psykologi provet och fått reda på att jag ligger för ett MVG i näthandel. Jag har dessutom köpt en hel drös med nya skrivblock, pennor ( det gör allting så mycket roligare att skriva då! ) en kalender och en att-göra-lista. Jag har fått ny energi på tjejkult och som vanligt skrattat käkarna ur led. Jag har diskat och kokat ägg tills imorgon, och jag har snart (!) börjat plugga!
Är jag en duktig flicka eller är jag en otroligt duktig flicka? :)

Så nu hoppas jag verkligen inte att den här känslan bara försvinner iväg, utan att den stannar och jag kan somna med ett gott samvete och med stolthet i kroppen ikväll. Det vore ju rena drömmen...
 
Så med det sagt ska jag nu stänga igen laptopen och gosa ner mig till bra musik och plugga inför det sista epok-provet imorgon!

Jag säger Godnatt och på återseende med nya härliga krafter imorgon!

( Visst är det roligare att läsa en positiv blogg ? )

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0