I am the one and only!

God kväll, hej och hallå.
Jag känner att jag varit riktigt usel på att uppdatera ( och då har det bara gått en dag sen sist ) men jag är inte speciellt pigg och glad i dessa dagar, så vi skyller på det!

Jag lever iaf, trots allt. Skolan sliter musten ur mig och jag pressas på alla möjliga ställen känns det som. Och jag vet inte egentligen varför det känns så, och det är väl så oftast. Att man känner sig värdelös utan anledning eller orsak.
Men som man säger, det är bara att bita i det sura äpplet och hålla leendet uppe!

Nedräkningen för hemresan har börjat 8 dagar kvar imorgon! Jag längtar så förbannat mycket så det gör lite ont.
Och jag kommer verkligen ha den absolut bästa semestern, det är jag säker på! Ska bli otroligt roligt att Ida följer med några dagar också, för det tror jag kan göra gott för båda två. :)
Men det är trots allt 1 vecka kvar dit.

Nu fokuserar vi på en riktigt rolig helg med en massa partaj och kalas! 18 års kalas på fredag och sedan utgång på lördag, mycket skönt. Dock kommer jag att (försöka) vara nykter för att säkra min kropp ifrån ångest eller andra mindre konsekvenser som alkohol ger mig. Så vi får se hur det hela blir när jag befinner mig där, jag är ju en riktig festar typ även nykter, så det blir nog perfekt ändå!

Nu stundas det roomservice, Grey´s Anatomy och lite kvällsfika! Sen ska jag banne mig somna innan tolvslaget ikväll, sådeså!

Vi hörs och ses!
Puss och Kärlek / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0