Godmorgon bloggen!

Mogonmorgon!
Jag mår kasst.. Har en jävla jobbig huvudvärk och är hungrig. Men tror ni jag var så duktig att handla igår så jag har frukost att äta idag? Eh, neej! Så jag sveper en proteinshake och slänger mig sedan in på gymmet och kör hårt!

Kvällen blev väl inte som jag tänkt mig direkt, jag somnade och vaknade vid halv åtta och var oerhört trött. :/
Men men. Idag blir det nog en bra dag. Det är bara träning och sen lär vi nog sitta på skolan och börja med en hemtenta. Sen är det ju hockey ikväll :) Så jag får se om jag åker hem mellan eller stannar kvar i stan.
Jaja, tråktråk!

Jag ville bara önska er en bra torsdag och hoppas ni mår bra!
Puss & Kram
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0