Fröööölunda, tjalalala!

Haha, hej på er!
Frölunda i Sm final och Sofie fick en migrän på köpet! Men vilken match, och jag måste säga att jag kommer sluta som en hockey fantast. Haha! Det var riktigt bra drag, frölunda var på hugget idag och gav Luleå en bra match. Men bondjävlarna, som dom kallas ( jag vet, jag är också det ) kunde inte hålla nollan och är nu körda! YEEES! Om jag nu ska börja intressera mig för hockey så är det väl Frölunda om något lag man ska hålla på, jävlar vad grymma!

Jag är precis hemkommen, så nu ska jag bädda ner mig och vila. Imorgon blir en lång dag.
Träning först, sen möte och sen är det UF mässan som vi ska kika på. Efter det ska jag förska få med mig Ida ut och dra en fika och planera våran resa till Norrland =) Det blir en lugn kväll imorgon här hemma, måste börja plugga och sen handla mat!

Så nu säger jag God natt och vi hörs imorgon, pigga och glada!
Puss & Kram / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0