Födelsedagskalas i skogen!

Hej hej, och hallå du glada läsare! :)

Vilken seeg och otrevlig människa jag gått och blivit under dagarna.. hm.
Jag har iaf jobbat idag, började 9 (!) och var hemma vid halv fem. Det var en lååååång dag måste jag medge, men rolig.
Jag älskar mitt jobb, verkligen.

Nu har jag precis bytt outfit och ska inom en snar framtid fixa ansiktet lite extra. Sen ska jag låååång åt helvete bort till skogen på kalas. Japp. Emma och Frida har visst fyllt år så dom ordnar med storkalas, vilket känns roligt. Dock är jag förbannad att jag inte bad min underbara kollega att langa en flaska vin. Men eftersom jag skall börja min hårda diet snart så är det lika bra jag vänjer mig. För jag ska nämligen börja "deffa" snart. Hm.. Jag vet inte riktigt hur det kommer gå dock, för jag känner att jag lever på kolhydrater just nu, och sen ska jag vara utan det, under HELA sommaren.. Vad har jag gett mig in på då tro? :O Nej, men det kommer gå bra. Jag har bestämt mig för att jag ska gå ner minst 4 kilo i underhudsfett, och nör jag väl gjort det så kommer jag vara stolt över att visa upp en 55 -kilos muskelkropp! Jajjemensan.

Nej, nog tjatat om det. Sminkning och hårt var det ja. =)

Jag hoppas ni alla har en sjukt bra lördag, och så ses vi imorgon. Topplisteglada som vanligt! =)

Puss
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0