Facebook är en drog - God natt!

Jag som planerat träning och shopping idag.. men jag fastnade vid datorn i sängen, sen kom jag inte härifrån, jag försökte men jag slets tillbaka till foto kommentarer och statusuppdateringar och roliga bilder.. Facebook dvs!

Jag har nog aldrig varit så beroende av saker som jag blivit de senaste månaderna.
Facebook, Ben and Jerrys, Bloggen, Träning och min Mobil!
Det är ju helt sinnessjukt. Jag har levt utan dessa saker, men nu finns det ingen återvändo. Jag är fast i B&J och Facebook..
Jag kommer helt klart att dö här i min säng.

Jag lyckades dock göra mig en god kvällsmat bestående av stekt ägg och köttfärs och avokado och se på tv.
Det blev en sådan där måndag som jag visste att jag behövde. Tyst, lugn och helt stressfri med bara mina behov i första hand. Tyvärr lär det inte bli någon vana, för jag kommer snart hamna i en riktigt fartfylld period igen.

Så nu ska jag snart släcka ner datan och sussa sött.
Men först blir det lite mer facebook och såklart ska jag skriva i mina underbara änglabok om hur bra jag är =)

Vi hörs imorgon vänner!
Puss
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0