Extra söndag med hemlängtan


Det snöar, och jag är riktigt less på den förbannade snön nu. Riktigt less på detta jävla skit väder!
Varför kan inte snön bara stanna kvar och minusgraderna komma? Jag är inte van detta slask och skit som är, jag vill antingen ha en riktigt vinter nu, eller så vill jag har vår! Åh, jag vill hem, det är vad jag verkligen vill! Hem till norrland. Jag har världens hemlängtan, och det gör ont i mig att sakna alla så mycket! Fy :/
Tur att jag snart faktiskt ska fara hem. Om 4,5 vecka!

Det är iaf måndag idag, men jag vaknade av att jag skrek högt i sömnen att jag inte skulle kliva ur sängen idag. Så jag bestämde mig för att vara dum och skita i träningen och mitt möte idag. Istället sov jag sött vidare till 10.30, och sen dess har jag badat, ätit frukost och börjat småstäda. Vilket jag egentligen skulle gjort i lördags, och igår skulle jag ha storstädat, men så blev det inte. Så nu ska jag köra ett race med dammsugaren och skura varenda hörn av mina 51 kvm. Så, önska mig lycka till nu, för det lär ju inte bli så bra direkt.. haha.

Jaja, jag måste ju handla hem mat också,men hur roligt är det i detta skit väder egentligen? Men det måste göras, för jag dör verkligen utan mat. Och idag känner jag för att låta kocken in mig agera i köket, och det brukar ju alltid sluta med ett eller två goda recpet. Så håll utkik ikväll vettja, för har ni tur kanske jag lägger upp något nytt? =)

Nu dimper posten ner och jag väntar med spänning på något rolig brev som jag blivit lovad att få ;)

Puss puss / Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0