Ensam är stark!

Vilken jäkla helg, förbannade skit!
Ångesten har vällt över mig och jag har bara strosat runt som ett spöke i 2 dagar nu.
Jag trodde inte jag skulle behöva sjunka till den lägre delen av min livstrappa igen, men se där så hamnade jag i botten igen.
Jag hade så mycket planer och energi, men efter jobbet i lördags så bara försvann den energin och glädjen till något inte så positivt. Riktigt tråkigt när man ska behöva bli sängliggandes för att paniken och rädslan för något annat tar över.
Men målmedveten och stark som jag är så tar jag mig ur varenda liten kris, på mitt eget sätt. Ensam är stark, det är mitt motto!

Idag är det måndag och det står 4 timmars arbete och pluggande på mitt schema. Men innan dess har bästaste Ida lovat att komma hit och rasta mig i solen. :) Vilket uppskattas till max.
Så det är bara att leta fram kläder och försöka göra sig anständig för att ta en fika på stan. Ska jag kanske rota fram mina vårskor nu? Skönt att åka hem snart och rota i mammas skoparadis efter nya älsklingar ;) Haha.


Så jag önskar er riktigt härlig måndag i vårsolen!
Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0