En ny dag, ny energi!

God morgon!
Jag får börja med att be om ursäkt att jag var tyst igår i bloggen, men jag var nog den allra tröttaste människan som levde igår. Jobbade efter skolan och när jag kom hem vid halv nio så slocknade kroppen på en gång!
Men nu är jag utvilad och redo för 6 timmars jobb igen! Försöker just nu slänga i mig lite frukost, men det går sisådär.. Så det blir att snygga till ansiktet istället och sedan ta en cigg på väg till jobbet. Japp, det är så jag lever!

Helgen är laddad med en lugn och skön tränings/vila kväll i dag, sen imorgon ska jag på födelsedagskalas efter jobbet =) Det kommer bli riktigt mysigt. Bara goa tjejer och gott vin, riktigt trevligt tror jag!

Så nu måste jag förvandlas från sömnig skönhet till pigg och fräsch skönhet!

Vi hörs ikväll!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0