Brakfrukost och film!

God morgon!

Jag har verkligen blivit bra på det här med att sova länge på söndagar nu, vet inte riktigt om det är så bra egentligen. Men skönt är det. :)
Det regnar som vanligt idag, och det regnar mycket. Jag som bestämde mig för att gå iväg och handla hem god mat och så tills i veckan, men det får bli imorgon, eller om det slutar ösregna ikväll. Så var det sagt också.

Jag hade en sjukt rolig kväll igår, och jag lovar att slänga upp lite goa bilder som bevis på det.
Vi åt mat, såg melodifestivalen, käkade en god tårta och drack vin. Sen sjöng/skrek/gapade vi en massa i singstar. Jag skulle lätt kunna rangordna alla 6 babesens sångröster en efter en, ( och jag hamnar på nummer 1 som värdelös ) men det vore inte snällt. Haha! Hemma var jag runt 3 tiden, och somnade efter många om och men vid halv sex. Så då kanske det ändå inte är konstigt att jag sov til tolv? Haha.

Jag funderar på vad jag skall göra idag.. Vet att jag har disk och städning att ta reda på, men energin finns inte alls till det.
Så nu har jag laddat upp med 3 riktiga tjej filmer och en brak frukost! Jag måste nästan nämna vad jag gjorde mig för gott denna morgon, eftersom det är lite för nyttigt för att vara jag.
Frukost bestående av :
2 stekta ägg
1 skiva Lönneberga skinka
½ paprika
Cocktail tomater
½ avokado
En kopp cocos té.

Mätt och belåten ska jag nu starta hemma bäst med Sarah Jessica Parker och Matthew McConaughey. =)

Ha en sjukt mysig söndag och sköt om er!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0