Blogg paus i städningen!

Hejsan!
Vilken lång dag, jag är helt färdig i varenda del av kroppen.
Lyckat nog så slapp jag den mesta av huvudvärken idag, och det var väl tur det. För det har varit en sjukt lång dag. Hann inte ens äta mat.. :/

Men jag kom hem och slappnade av i ett varmt bad, sen fick jag äntligen den där efterlängtade energin att städa, så nu håller jag på för fullt ( men en blogg paus behövs! ) att städa och dona på.
Det är så skönt att sätta sig ner med en kopp té och känna friheten att kunna gå på golvet och när det luktar så där gott efter man städat. Så medan golvet tokar ska jag gå ner på hemköp och handla lite käk och såklart något gott till melodifestivalen ikväll! Jaaa =)
Efter den så antar jag att det bli en krogrunda och lite alkohol för att belöna mig själv. Låter väl bra? ;)

Imorgon ska jag ta tag i pluggandet och börja med hemtentan i svenska B och sedan psykologi provet till vecka 13!
Så nu passar jag på att njuta av lugnet före stormen.

Ha nu en underbart härligt lördagskväll mina goa läsare.
Vi hörs imorgon! :)

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0