Blahablaha = KAOS!

.. Yes, så snurrar det runt i min hjärna just nu. En massa saker som blir till skumma lösningar och utan svar på frågor.
Jag har haft en händelserik dag, en kort skoldag men en lång plugg dag som ännu inte slutat. Suck!

Näthandel, utvecklingssamtal, psykologi och svenska plugg. Tjejkult, jobb snack, handla mat och ladda mp3:n och en massa massa planering.. jag hatar sådan här kaos dagar som aldrig tar slut!
Även fast jag är så otroligt duktig på att planera och hålla ordning på mitt liv, så har de en tendens att sluta i total oreda och helt utan förvarning dessutom, vilket inte är uppskattat!

Jag känner för att sitta här och blogga i flera timmar nu om allt och ingenting, men jag vet att det ändå inte skulle ge mig annat än en större ångest och en känsla av lathet som heter duga, så nej det blir inte ett mils lång inlägg som tråkar ut min goa läsare världen över!

Istället sätter jag nu gaffeln i min tonfiskburk och återgår till att studera det olika psykologiska perspektiven och att läsa om mindre och mer kända författare i Svenskan.. Tur att klockan går fort och att det äntligen är mörkt, mycket lättare att koncentrera sig då, eller nej jävlar nu börjar ju vänner, och sen är Grey´s Anatomy.. Aj då.
Nej, jag ska fortsätta att jobba på så här bra med mina studier för det märks att det lönar sig. =)

Så tack för mig och jag hoppas ni alla har en riktigt bra onsdags kväll!
Puss & Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0