Beslutsångest på Hemköp!

Söndagen lider mot sin höjdpunkt, kvällen.
Jag har som sagt sett film och bara degat idag. Det är ju det söndagar är till för. Det är även den Internationella kvinnodagen idag, vilket jag inte alls uppmärksammat speciellt mycke, Men hey, lucky for us! =)

Nu till mitt dilemma, det är oerhört komplicerat.. åh!
Jag tog mig en snabbis ner till hemköp för att se till så jag överlever morgondagen iaf.. Och jag har haft ett oerhört sug efter ben and jerrys idag, hm.. Jag skrev ju förra veckan att det inte var bra att jag drog mig in i detta beroende, men nu är jag där. Sen har jag även börjat röka ibland ( hoppas inte familjen läser ) och det är inte heller bra. Men befinner man sig som jag i en period som betyder stress och ångest 24/7 så behövs något som lugnar för stunden.
Så när jag handlat lite så kommer jag till kassan. Åh där uppenbarar sig frysen full med lycka.
Jag står länge och velar mellan alla de olika smakerna och sorterna av b&j men bestämmer mig för sorten Half Baked, den såg njutningsfull och lugn ut. 
Kommer till kassan och så blir jag nervös.. Ska jag köpa ett paket död istället och sitta på balkongen och deppa hela kvällen istället? Svårt val. Det kostar ju lika mycke men Ben and Jerrys kan tränas bort kanske enkelt, tobaken och påverkan på kroppen efter en cigg är förevigt däremot.
Men jag är "duktig" och väljer kolhydrater och tillsatser istället, Ja, det blev Ben And Jerrys.
Lika bra att njuta nu innan min strikta deff period påbörjas om en månad.. :)

Så nu ska jag njuta av hallon och kiwi smoothies och glass medan jag ser på Wipeout och Beck ikväll! :)

Men innan dess blir det ny veckoplanering och en dusch!
Nu önskar jag alla Kvinnor en bra och mysig söndagskväll.

En massa kärlek
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0