Bara bra!

Åh, Hej på er!
Det var länge sedan jag vaknade så pigg och glad, så himla skönt! Det var mycket Emmas förtjänst som sov med mig. :)
Jag eskorterade damen till tåget och tog mig sen en rejäl behövd mathandling! Så nu njuts en god dagen efter frukost =)

Kvällen igår var ju helt fantastisk! Linda fick fina presenter och jag höll tal  :) Det blev dans, singstar och en och annan kyss.. haha! Vi var hemma innan 02.00 och det var helt perfekt! Jag orkar inte gå in på detaljer, men det var sjukt roligt och jag ser framemot min 19 års dag nu ;) Så boka in den 3 maj i kalendern för då blir det kalas kan jag lova! =)

Idag har jag faktiskt ingenting planerat.. och det känns skönt. Inget jobb, ingen utgång och bara lite plugg. Så jag ägnar nog dagen åt en bra bok, lite städning och en lång promenad i vårsolen! Mysigt!

Något mer smarrigt hade jag inte att bjuda på.
Så puss o kram!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0