Urbangarna förlorade, nu ska jag sova!

Så har jag firat min sista skolavslutning med mjuk glass, klasskompisar och en sjukt snygg bög!
Mina fötter blöder av skavsår och jag är deprimerad och trött.

Att ha skolavslutning är inte min grej, jag är alltid den som brister ut i tårar och bli vemodig för att lämna skolan. Den enda gången jag älskat att sluta skolan var när jag hoppade av ådalsskolan och flyttade hit.
Nåja, nu är det gjort och jag har gråtit, tackat mina underbara lärare och personal på skolan och jag är stolt över min prestation den sista terminen, så vem kan egentligen klaga?
Nu tänker  jag krypa ner under täcket med min gosenalle, läsa en bok och sen sova tills jag vaknar.
Festa och fira skiter jag i, det tar jag igen nästa år på studenten. Gissa vem som kommer vara systemlangaren då.. ? ;)

Hejsvejs på er!



Kommentarer
högan

du!!! ;)

2009-06-05 @ 22:05:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0