Topplistan 7/6 - 09

Med anledning av att jag åker hem till Norrland över sommaren, så har jag knåpat ihop 5 saker som jag kommer sakna här i Kungsbacka/Göteborg . Kanske inte den intressantaste topplistan, men den är desto viktigare för mig att komma ihåg!

  • Vännerna. Självklart kommer jag mest av allt att sakna mina brudar.
  • Mitt badkar. Fan, jag undrar hur jag kommer överleva utan badkar i två månader?
  • Min säng! Oh my, kan jag inte få ta med mig sängen hem?
  • Tv:n! Haha, jag kommer verkligen längta tillbaka hit bara för att slippa bråk och tjaffs om tv:n och programmen.
  • Espresso House! Oh my god, jag kommer längta som en galen åsna efter en Chailatte. Jag älskar EH! Haha! 

Men självklart kommer jag älska att vara hemma i min familj så länge också! Haha, och förhoppningsvis står allting klart så som jag lämnar det innan jag åker, även mina brudar ;)

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0