StyleByStars.

Jag har funnit den ultimata klänning butiken. Jag antar att jag är väldigt sent ute med att klicka mig in dit, men Oh My Gooooooooood! Vilka helt fantastiska klänningar. Stylebystars, wow!
Jag har alltid trott att det var en sådan där butik med kläder som kostar runt tusen lappen, men icke!
Klänningarna ligger på samma priser som i gina tricot butikerna, och det bästa är att dom är inspirerade av kändisar såsom Lauren Conrad eller Whitney Port ( ifrån The Hills! ) och jag älskar deras kläder!

Så nu vet jag precis var jag ska hitta studentklänningen till nästa år och jag kan lova att några av dessa skönheter kommer att hänga i min garderob så fort jag har pengar på kontot igen!



Nummer tre är en definitiv favorit, fast då har jag inga skor som passar till den. Så det måste inhandlas! ;)


Kommentarer
Frida

å vilka fina klänningar :D ska kolla in den sidan nu :D den första gillade jag.

2009-06-08 @ 21:22:09
URL: http://fridael.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0