Studenten 2010!

Hallå!

Nu är jag nyss hemkommen. Riktigt roligt att se Asperos 3:or springa ut, speciellt när man vet att man själv bara har ett ¨r kvar dit! :D Och nu har vi planerat hela våran studentdag i detalj nästa, haha. Vi kommer definitivt ha det bästa flaket! :)
Jag försöker fokusera på att inte deppa ihop över att det är mitt år i år, och att jag skulle tagit studenten idag. Men ja, va fan. Jag går hellre ut nästa år med min underbara klass, på världens bästa skola än i skitiga Kramfors med en hög ovänner.
Och det stora pluset är ju att jag är 20 år när jag tar studenten, vilket betyder att kan köpa as mycket skumpa! ;)
Men Grattis till alla elever på Aspero, we will miss you!

Ångesten trycker på mitt samvete idag, för jag vill egentligen bara ut och skratta och festa eller ligga i soffan och käka choklad, fast jag borde sätta igång med storstädandet och packningen med tanke på att jag åker tidigt på tisdag. Jaja, det löser sig nog.

Nu ska jag njuta av sådan där roliga serier som rullar på 3:an, sen ska jag nog springa bort på statoil och köpa mig chips och mysa med ikväll!

Puss o Kram
/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0