Stadsfest, kvinnlighetstest och ormoskulden!

Hallå!
Vilken helg, vilken helt fantastiskt givande helg.
Jag tänker inte rabblar varje dg i detalj, men jag kan säga så mycket som att det är avslappnande att äntligen vara hemma!

Jag har fixat fina naglar, varit förbannat onykter på Kramfors stadsfest och sedan jobbat.
Jag har även hunnit med att umgås med Tina i 3 dagar, och det är alltid lika underbart!
Fredagens stadsfest i Kramfors var nog den mest givande känslomässigt hittills.
Jag stötte på massa gamla klasskompisar som jag saknat otroligt mycket! Och sen blev jag så jäkla onykter att jag rent ut sagt inte kunde gå, men det är ju inga problem när man har starka karlar som kan bära en. Haha!

Jag började jobba i lördags, som jag längtat! Nu ser jag framemot en tuff, rolig och rik sommar! :)
Och Tina, haha. Jag insåg inte förens igår hur mycket jag avgudar denna varelse.. För än vet vi inte om hon är man eller kvinna. Det är något emellan, vilket hon efter ett test på Facebook jobbar hårt på att ta reda på!
Lilla Tina har även införskaffat sig två ormar, varav en som fortfarande är en bebis jag efter 2 dagar äntligen hade mod till mig att hålla i! Woho, där rök min orm oskuld. Stolt! ^^

Jag har inge planer för veckan, men jag så mycket som att Tina har en överraskning åt er inom en snart framtid.
Så håll er i nackskinnet, för snart får ni livets chock kan jag lova! ;)

Nu ska jag bege mig ut på en kvällspromenad med HarryBoy, och sen ring någon snygging och ja.. ni vet! ^^

Vädret är avskyvärt, men det är smällen man få ta när man bor i en skitort som Nordingrå!
Så, Puss o Kram på er!

/ Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0