Sommarlov betyder sommarjobb.

Hej på er!

Jag vet att jag varit kass på att uppdatera, men så är det nu och jag kan inte hjälpa det.
Jag jobbar för fullt och tjänar cash, solar och badar då jag är ledig.
Jag älskar just nu att vara tillbaka i norrland, min efterlängtade norrländska är återställd och jag är lycklig att få se mina systrar varje dag. Miljön här ute vid havet är så oslagbart vacker, och jag måste bara säga det, att ni missar något.

Tiden går väldigt fort tycker jag också, och det är lite trist, samtidigt som jag längtar otroligt mycket efter alla vänner i gbg så vill jag inte tillbaka till skolan just nu.. Så, ja. Tur att det är någon månad kvar på lovet, haha. Borde inte tänka på det nu!

Idag blir det jobb hela dagen, som hela helgen. Jag är ledig igen på onsdag. Och då tänker jag antingen åka med mammsen på trav eller så ligger jag hemma o solar o badar med syskonen :)

Hur har ni det hemma i götet brudar? Saknar ni mig nå ännu.. ? ^^

Puss o Kram
/ Fiie






Jag älskar norrland <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0