Sista slöa söndagen.

Hej alla vänner!
Det är söndag idag, en riktigt o innehållsrik sådan.
Jag blev väck 10.20 av lillasyster som ville påminna mig om att det minsann bara var två dagar kvar tills jag kom hem, och nyvaken som jag var så svarade jag bara "mmmm" , och då hörde jag hur hon blev tyst och ledsen och sa " vill du inte komma hem och mysa med din familj " Klart jag vill! Jag är bara riktigt trött. Haha.

Jag har endast ätit lite frukost och förflyttat mig från sängen till soffan. Och här sitter jag nu, och slötittar på gamla repriser av Big Brother, och så tänker jag fortsätta spendera min söndag. Slappt och slött.

Jag vill egentligen ut och tokträna, men eftersom alla träningskläder är nedpackade och jag inte vill åka hem med smutstvätt så får jag ta och nöja mig med några situps och lite nakenträning.. :O
Jag vill även påminna alla som har åldern inne att rösta, gå och rösta.
Jag avstår detta år eftersom jag inte känner att jag kan göra ett val eller att jag har lusten med det, men för det ska inte alla tänka så. Det är faktiskt viktigt, men och andra sidan så ska man inte rösta bara för att göra det utan för att man bryr sig eller vill vara en del av politiken. Jag själv bryr mig inte om det, och känner att jag behöver 5 år till för att kunna ta ställning. Vill ni läsa mer om mina åsikter, gör detta i inlägget " politik, inte min grej"

Nu ska jag gosa ner mig igen och njuta av min sista söndag i denna lägenhet på två månader, sorligt men sant. Haha!
Puss och Kram
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0