Jag vill genast bli omyndig!

Hallå i värmen!
Lever ni, eller har ni som mig gått under jorden på grund av den enorma hetta som slagit till i Sverige?
Nej, inte för att man skall klaga, och vädergudarna säger ju att det ska bli regn på torsdag. BUHU säger jag, det tolereras icke!

Provet idag kändes verkligen grymt bra, men som alltid när jag känner så så går det ju åt helvete, så jag hoppas inte för mycket denna gången! :/
För övrigt så är det sista riktiga skoldagen imorgon, och den består av betygssnack och utvärderingar och sådan tråk.
Sen tänkte jag sätta mig i lugn och ro på skolan någon timme och bli klar med hemtentan som ska in då.
Och idag var det sista träningen på gymmet innan sommarlovet, och jädrar så vi körde. Frida, vi är grymmast!
Så imorgon kan jag skrika av lycka, för hur det än går så är jag färdig med det. Och jag kan se framemot 3:an!

Jag har ett sådan otroligt sug efter sushi så ni kan verkligen inte förstå, det är helt crazy vad jag blivit sugen på det den senaste tiden.. sitter här och munnen vattnas efter rå fisk och en stor räka! Men jag får nöja mig med tonfisk och vatten, för jag har precis betalt räkningar för dryga 800 kr, vilket betyder att jag är ruinerad på kontot, och den är bara 1 juni.

Det suger att vara 19 år idag kan jag lova, speciellt med detta ansvar jag har för mig själv.

Nu ska jag tvätta och sukta efter sushi resten av kvällen.
Tjingeling på er!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0