I´m back.

Hallå!
Jisses, 4 dagar sen sist. Tror aldrig jag varit ifrån bloggen så länge.. Haha.

Men ingen har saknat mig ändå, så det gör inget.
Jag har haft en körig helg, det blev katastrof på midsommar natten. Och sen har jag jobbat.
Fredagen bjöd på en underbar dag o tidig kväll iaf på mina käre farfars 80 års kalas. Träffade hela släkten, o det må jag säga att våran släkt är underbar! =) Me love.

Jag tänker fortsätta jobba, sen försöka umgås med familjen så mycket som möjligt.
Sommaren är tillbaka, så jag tänkte försöka ut med båten, o bada o sådan mysigt som vi gör här uppe.

Kameran är full med bilder som jag ska tanka över till datorn snart, måste bara få ork först.

Men håll utkik, för bilder o mera roliga berättelser om mitt sommarlov i norr kommer! Det lovar jag!

Ha det super så länge!

Saknar er alla där nere i gbg, så jävla mycket!

/ Fiie


Kommentarer
Carina

Släkten är värst. Men våran är bäst! ;P

Hoppas katastrofen löste sig och att det gick bra att jobba! Vi orkade oss inte riktigt ner för att äta hos dig! Nästa gång! :)

Kram

2009-06-23 @ 14:10:18
URL: http://gilde.devote.se
Frida

Vi har saknat din blogg de kan jag lova! ha de bra puss

2009-06-23 @ 18:51:15
URL: http://fridael.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0