I don't mind it, at all.

Godkväll alla vänner!
Nu är jag nydsuchad och har just krupit ner i sängen. Jag har haft en riktigt ego dag med bara trista ( men på ett sätt roliga och givande ) saker. Jag har städat, ätit nyttigt hela dagen. Solat lite, sjungit högt på bryggan och sen varit ute på en riktigt jogging runda med Harry.
Och nu till dagens samtalsämne.

Jag började jogga, med min mp3 på högsta volym spelade jag " You give love a bad name" och kom på mig själv med att sjunga riktigt högt, eller ja. Skrika!
Detta är något jag aldrig skulle göra hemma i kungsbacka, bara av den enkla anledningen att jag inte vill förstöra folks dag.
Men här hemma bryr jag mig inte, eftersom det inte finns några människor vars dag jag kan förstöra genom att sjunga/skrika. På 1 timmes jogging runda mötte jag två vilsna tonåringar på en moppe, och 2 bilar. Det är vad jag möter inom loppet av tio minuter i kungsbacka.
Men jag klagar inte, för när jag kan springa, skrika och inte behöva bry mig om någon ser eller hör mig, då får jag mer energi och det gör träningen så  mycket roligare. Haha!

Imorn ska jag försöka ta mig in till vallen och gymma lite. Dock är jag otroligt orolig för att min panikångest ska strula till det för mig. När man en gång flyttat härifrån så känner mig sig aldrig välkommen tillbaka, speciellt inte om man som i mitt fall aldrig varit miss populär.. Men jag försöker jobba på att inte bry mig, och eftersom jag måste styrketräna så har jag inte så mycket annat att välja på.

Nu ska jag vara förbannad över en besvikelse och sen sova.

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0