Glöm tidigare inlägg, nu är jag fri!

Jag må vara argsint över att jag presterat till max enligt mig själv, men att jag inte lyckats till fullo visa det på prov eller inlämningar och därför blir sänkt betygsmässigt. Men jag har nu lämnat in allt och är klar med alla prov, så just nu tänker jag koppla bort allt vad skola betyder.
På torsdag slutar jag tvåan, och med endast betyg som VG och MVG så är jag nöjd för tillfället.

Nu tänker jag fira. Jag tänker frossa i en islatte, Sushi, ett varmt bad och SÖMN!

Så nu stänger jag ner datorn på ett dygn och så hörs vi under morgondagen!

Och så tänker jag slänga vartenda papper och städa undan alla kollegieblock och allt som kan förknippas med skolan, nu ska här bli en lägenhet istället för ett tråkigt plugghål! ;)

Så här har det sett ut dom senaste veckorna, över hela lägenheten! Men nu ska det bort!



Puss och godnatt!
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0