Falling out of a perfect dream.

Jag sov så himla djupt, och trodde aldrig att jag skulle behöva vakna.
Men ljudet av en kissnödig hund och en skrikande bebis som ville ha mat väckte mig.
Samma visa varje morgon. Jag var lika trött, men alltid lika motiverad. Glad och lycklig.
Jag hade funnit mannen som jag önskat mig i 25 år, fått min prinsessa och hunden som var precis som den jag hade när jag var yngre. Nu, nu var jag trygg.
Därför kunde jag släppa den djupa sömnen för den gångna natten och njuta av en underbar dag.
Trodde jag.

Jag vaknade aldrig. Jag sov ännu när jag trodde jag öppnade ögonen.
Och när jag på riktigt vaknade, så såg jag bara samma tråkiga lägenhet och mitt kaos till liv, som 19 åring.
När jag vaknade, så insåg jag att jag vaknade ur den perfekta drömmen.
 
En känsla jag är trött på att känna.
Imorgon tänker jag inte vakna.


Jag slutar aldrig drömma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0