Det blev ingen skönhetssömn!

God dag!
Nu har jag precis stressat i mig någon form av lunch ifrån EH och försöker att hålla ögonen öppna med hjälp av saft och glad musik! Jag har sovit typ tre timmar i natt, men fråga mig inte varför för jag är lika förbryllad så ni!

Jag har avklarat två möten idag och däremellan lite spontan shopping. Jag har egentligen inte råd med det, men så kom jag på att va fan, jag åker ju hem till familjen på tisdag, då kan jag ju liga gärna spendera mina sista kronor på lite schyssta kläder och smycken! :)

Tog en runda  i Nordstan, och insåg snabbt att jag var tvungen att springa igenom varje affär, för annars hade jag vart kvar där än. Fy sjutton vad mycket gulligt och snyggt det har kommit i alla butiker nu. Jag älskar att vår/sommar shoppa! :)

Nu ska jag vila skallen i någon timme innan jag beger mig till avslutningen för Tjejkult idag.

Lägger upp bilder på shoppingen snart!
Puss o kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0