Det är som vanligt.

Hallå!

Jag har haft en normal dag här hemma, allt är liksom som vanligt.. Med familjen.
Jag njöt som om jag hade fått orgasm när vi åt middag hela familjen tillsammans och när jag äntligen kunde gå ut, UTAN att se mig i spegeln och bara andas den våta sommar luften.
Det är helt underbart att vara hemma, emellan åt.

Det finns det negativa med att vara tillbaka i det samhälle man en gång flytt ifrån och önskat aldrig tvingas komma tillbaka till. Men det är Kramfors, och det är något visst med den lilla cphålan. Den är förjävlig och jag kommer aldrig förstå mig på människor som vill låta sina barn växa upp bland ligister, knarklangare och idioter. För det är en liten stad, där alla slutar som nått av detta.. Tyvärr. Men nu är det såhär också, att inne i den "staden" finns sakar man måste besöka, tex den söta nagel damen som ska fixa mina naglar, och så har jag släkten där. :O

Men jag ska försöka att proppa i min ångest medicinen innan dessa smärtsamma besök och sen får jag återhämta mig med sömn eller sprit. ;)

Jag laddar upp lite bilder ifrån dagen, för just nu ska jag säga hej då till familjen ( förutom bror min ) som drar iväg på semester i Paris en vecka, och jag fick inte följa med! ( ville väl snarare hellre umgås med Tina ), och efter det ska jag krypa i sängs och ta en rejäl sovmorgon innan jag börjar träna hästar och inleder min 2 veckors diet period. Haha.

Puss o Kram
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0