Blodsystrar goes crazy!

Imorgon är sista dagen hemma här innan jag åker hem till Norrland för att spendera sommaren.
Och det finns en del saker som jag kommer sakna ( läsa topplistan 7/6 ) men jag ser också framemot en hel del saker i Norrland, bland annat så har jag saknat min knäppis Tina förbannat mycket. Så nu förbereder jag mig inför en hel sommar med galenskap och kärlek!

Jag har planerat en massa sjuka påhitt, fyllor som inte går att förklara varken med sång eller dans. Mat, fan vi ska vräka i oss tina-mackor och tina-pizza, ( så fort jag avklarar mig hälsomånad ) och såklart ska vi ligga i båten och bara spela den bästa musiken som finns. Jag längtar efter att skälla ut Tina för att hon inte satsade på den kille jag ville hon skulle göra, och för att hon aldrig kom ner och hälsade på. Haha!

Vi ses i veckan gumman, då ska vi starta hjärnorna och bli crazy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0