Saknar. Längtar. Drömmer.

.. Det är typ det jag gör här hemma.

Jag saknar alla vänner, längtar efter att få sitta och spana in folk med en chailatte ifrån EH, drömmer om att få vakna upp i min egen säng, i en tyst lägenhet.
Jag saknar mitt badkar enormt mycket, och längtar extremt mycket efter att få ta ett lång varmt bad.
Jag saknar också spårvagn och pendel, frihet och möjligheter.
Jag längtar efter en redig utekväll med tjejerna, förfest hos mig och utgång till 6 på morgonen.

Jag drömmer om Dig varenda natt. Din sjuka humor och ditt glad leende.
Dina värme som får mig het, och dina kyssar som gör mig knäsvag.
Jag längtar efter att du ska se mig, och besvara mina drömmar.

En ledig dag imorgon, igen. Men det är tufft att jobba 10-12 timmar varje dag, så det är skönt med ledighet imellan åt då.
Så imorn hoppas jag på sol och värme, så jag kan bättre på min bränna som börjar avta nu :/ =)

Sov gott älsklingar!
Saknar er!

/ Fiie
I miss you, my lovely babes <3


Mina brudar, dom bästa vännerna på hela jorden. Fy fan så jag saknar er!


Lilla söta galna Ida, haha :) Din norrlandssolstråle längtar efter dig!



Emma, jag saknar dig. Jag går varenda dag och grubblar över att det inte kändes som vi blev sams inna vi skildes åt.
Jag saknar dig otroligt mycket, du är så värdefull för mig ska du veta. Och jag hoppas vi kan mysa till det när jag kommer hem till göteborg igen!! :)


Kommentarer
Niclas

va har du länkat mig???

2009-07-13 @ 06:26:25
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
emma

javisst den är toppen :P



Visst kan jag berätta lite kort men ,.

Du går in på youtube och hämtar ett klipp sedan klistrar du in koden som du ser i 2 raden i menyn i höger sida det är en cirkel runt kan man säga .. ta den och sedan går du in som du gör när du ska skriva inlägg och sedan trycker du på html tror jag det står bredvid trädet och klistra in koden där och sedan uppdatera och sen klart =)

2009-07-13 @ 16:19:46
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Niclas

klart det är okej.. blir bara så chockad att folk gör så fina saker och skriver så fina ord.. blir så rörd..

2009-07-13 @ 17:42:37
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Niclas

naaw söt du e... Lovar att är ja i göteborg hör jag av mig direkt :)

2009-07-14 @ 11:46:45
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Niclas

har en liten på armen, ska se om jag kan lägga in det inlägget bland dom andra..

2009-07-17 @ 09:17:17
URL: http://niclasstahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0