Regnet drabbar min ekonomi!

När det regnar här upp i Norrland, är det inte alls samma regn som är nere i södern. För regnet här är ibland varmt och mysigt, det är det Aldrig i Göteborg.
Men såhär under sommaren, så avskyr jag verkligen regnet mer än någonsin. För när det regnar, så vill ingen äta mat ute och då behövs inte jag på jobbet dom timmar som jag vill ha. Det betyder alltså att jag får mindre timmar, och mindre pengar. Och jag vill ha pengararna.

Så idag är jag riktigt, riktigt arg och deprimerad.
Men för att se det positiva i det hela så får jag sova lite extra istället, eller varför inte städa upp mina kläder som ligger slängd över hela huset, haha.


Förbannade regn!



Kommentarer
ewzz

du är så välkommen snuttan :) <3

2009-07-07 @ 20:35:34
Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Svar: Det var roligt att höra! Tyvärr har jag glömt bort den och inte alls velat blogga de senaste, så jag ber om ursäkt för det. Hoppas du har det bra!
Fiie

2012-01-12 @ 23:10:24
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0