Irriterande morgon.

Jag avskyr att vakna upp till ljudet av en dammsugare och en mamma som skriker på mig fast jag sover, det är väl bland det värsta som finns? Nästan värre än att vakna till väckarklockan.
Och till råga på allt detta så har min dator fått ett dödligt virus, eller nått. Den vill inte alls vara snäll med mig.
Så nu har jag bråkat med datorn i en kvart innan jag äntligen kunde lugna ner mig och börja läsa bloggar, kolla facebook och blogga själv. Haha, jag måste vara beroende. :O

Nu ska jag se film med Emilia innan jag åker iväg och jobbar.

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer
Niclas

Ja visst e han söt.. hehe...

ja 9 mil typ utanför.. så ja :P

2009-07-11 @ 21:41:29
URL: http://niclasstahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0