Fast i ett sökande

God kväll på er!
Nu har jag varit dålig på det här med bloggandet igen, men så är det.

Jag har som sagt varit i övik och njutit av mina bästa killkompisar underbara sällskap.
Sett på film, jag har äntligen fått se Benjamin Buttons otroliga liv, och mitt hjärta gråter ännu över den helt fantastiska filmen.
Den var dock väldigt långdragen bitvis, men åh så han är snygg, till och med som en gamal gubbe får han mig att dra djupa suckar av åtro, Brad Pitt. :)

Nu sitter jag här och försöker sova, men jag har fastanat i att söka efter något bra resemål.
Jag har bestämt mig för att dra med en kompis på en veckas sista minuten innan skolan börjar.
Så nu ska jag bara komma på vars jag vill åka.. Bulgarien, Grekland, Egypten.. Finns så mycket vackert.
Men helst av allt skulle jag vilja dra till Frankrike och leva lyxliv. Men det har jag aldrig råd med.. :/

Så nu ska jag sitta kvar här tills jag har styrkan att slita mig i från sökandet efter en veckas semester, och i sökandet efter den som vill dela en vecka med mig någonstans i världen.. :)

" Jag njuter av stundens tystnad medan mitt hjärta fortfarande glöder"

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0