Bara en lite update.

Tjabba! :)

Äntligen har jag en tidig kväll, och lite ledig imorn. Har dragit enr på timmarna resten av sommaren nu, jag orkar helt enkelt inte jobba 10-12 timmar, 6 dagar i veckan, det blir för tröttsamt för mig.
Så nu fick jag dra hem tidigare ikväll, och det behövdes kan jag lova.

När alla andra spenderar sommaren med fylla, solbränna och skratt så får jag pengar istället, men det känns lite tugnt att inte ha ork och tid till att umgås med min familj eller träffa alla gamla kill kompisar som tjatar på mig.. Haha. 

Sommaren är borta nu igen, jag avskyr verkligen när det blir kallt och tråkigt på sommaren. Då ska det vara sol och minst 25 grader varenda dag! :/
Trist.

Nu tänker jag ta mig ett glas vin, kura ihop mig i soffan här och skriva. Hjärnan är full av kapitel till boken min, och hjärtat behöver verkligen lättas ifrån känslor och tankar. Så det ska bli skönt att skriva av sig.

Hur har ni det alla hemma i göteborg? Det är så tyst på min mobil och på fejjan, har ni glömt mig eller.. ? :(

/ Fiie


Kommentarer
högan

såklart vi inte har!

2009-07-06 @ 01:06:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0