Äntligen en ledig dag.

Hej på er.
Tänk att ni aldrig ger upp hoppet om mig? ;)
Trots en urkass uppdatering så besöker ni mig ändå dagligen, kärlek till er! :)

Jag har en underbar ledig dag idag, och har badat, sovit i ösregn och nu ska jag kila iväg med lill båten o mina systrar en stund. Blir ännu mer bad o ännu mer skratt!

Jag har hunnit med en underbar personal fest med jobbet, alldeles för lite sömn och så har jag gått o blivit beroende av att ha långa naglar. Nu har alla på höger handen mer eller mindre gått av, efter bara en vecka. Sjukt tråkigt att dom sitter så dåligt. Men nu tänker jag iaf sluta bita, så är det bara. Jag ska aldrig mer i hela mitt liv bita på mina naglar! =)
Och så har jag gått och blivit förälskad.. Hör ni det? Sjukt!
Tyvärr så är det en sådan där fantasi kärlek, som aldrig kommer besvaras eftersom jag inte vågar fråga chans, haha.

Det börjar vara skönt att vara hemma, men som självklart är så saknar jag ALLT i mitt älskade Göteborg.
Och dom här uppe säger att jag visst aldrig slutar prata göteborgska, så sikken tur är la det. För inte vill jag börja om på nytt är jag kommer hem igen heller. :)

Det är en månad kvar på jobbet, sen får jag pengar och då kommer jag hem.
Fy fan vad jag längtar efter er brudar. :)

Har kameran full med bilder också, så jag lägger upp några här och resten på facebook :)

Puss o Kram på er
/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0