Ännu en regning fredag i Juli.

God morgon!
Jo, jag är faktiskt relativt nyvaken. Är fortfarande trött ändå.
Jag är ledig idag, och för två dagar sedan var det högsommar, idag är det ösregn och svinkallt ute..
Så jag tänker dra på mig lite kläder och åka upp till övik. Där ska jag bara mysa med Ben and Jerrrys och massa bra filmer, och kanske någon trevlig person sällskap ^^

Jag har en vecka kvar på jobbet, och det känns som varje sommar lika bra men samtidigt tråkigt.
Jag älskar verkligen mitt sommarjobb, och jag är säker på att det inte är sista året jag är där. :)

Min datorn är just nu under konstruktion i trygga händer. Den har ju som vanligt drabbats av något virus, och hur det viruset kommit in i min skyddade dator det vette fasiken! Men nu ska det bort för all framtid, och så fort jag får min dator igen lovar jag en massa bilder! =)

Nu behöver mina ben bli av med lite för lång hår, så det är daxs för en varm dusch såhär i renget!

Puss på er / Fiie


Kommentarer
Niclas

Tackar...

Fortsättningen kommer nog snart. ska bara orka sätta mig ner och skriva :P

2009-07-25 @ 17:37:15
URL: http://niclasstahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0