All I wanna say.




Allt jag någonsin drömt om, det gav du mig.
All den kärlek jag i alla år trott att jag inte förtjänat, det överöste du mig med.
Du gav mig ett leende varje dag. Du torkade mina tårar när dom rann.
Du höll min hand när jag var sjuk. Du älskade mig oavsett mitt humör.

Du var prinsen. Du var svaren på alla mina böner.

Och idag älskar jag dig mer än någonsin.

Trots att du är död för mig.


Alla I wanna say is they don´t really care about us.
- Michael Jacksson, det är otroligt hur folk har sörjt din död, men att så många kunde leva med att kasta skit på dig medan du var i livet. Jag var på din sida sen förstå gången jag såg dig dansa. Jag är arg över att jag inte kunde födas tidigare så jag kunde få njuta då, istället för att sitta på Youtube idag och beundra dig för den du var.
Jag vet att ett är säkert, jag hade gett allt för att se dig live.

Du kan njuta av lugnet nu, och att så många har varit med dig idag bidragit till att minnas den du verkligen var bakom alla skal och operationer.
Jag är på din sida. Jag lider och beundrar all din musik!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0